Liseberg :*

Okej, har inte bloggat på skit länge ;)
Men iaf börjar med att mimmi kom till mig i fredags sen so hon hos mig till söndag, och vi var på karnebåt och träffade underbara människor! :D<3
Fett mys! Sen på söndagen kom amanda oh sen åkte mimmi hem!
Och amanda hjälpte mig att packa, för på måndags morgonen drog vi till Göteborg- Liseberg! (L)
Gick där hela dagen sen kollade vi på Lotta på Liseber! :D
Och sen sov vi på ngn comping.
Sen på tisdagen åkte vi till Ullared och jag och amnada sov hela vägen dig (Y)
Så gick vi där inne och handlade lite :)
Sen sov vi på den campigen där... och jag och manda var ute och cylkade, letade snygga killar men hittade inga :L
Hahahah och nu är jag hos pappa :*<3
PUSUUSS

Kommentarer
Postat av: mimmi

helgen var underbar stumpan<3

2011-07-18 @ 18:41:42
URL: http://randoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback